torsdag den 18. september 2008

Turen ned gennem Australien

Vi har været ude at bade i de varme kilder. Kilderne var altid mindst 35 grader.



På to dage har vi kørt 1200 km ned gennem Australien. vi kørte hele vejen i ødemarken. Der var næsten igen biler på vejen. Vi så døde kænguruer ude i kanten ad vejen. Der var også en stor kænguru der hoppede hen over vejen.
Jeg har leget skole med min lillebror. Jeg læser også meget i bilen. Jeg tegner også og hører musik og hører lydbøger. Billedet er fra noget der hedder Devils Marbles.

3 kommentarer:

Emil sagde ...

hej ida cristian vi håber i har det godt vi ses når du kommer hjem

fra
farmor og farfar

Anonym sagde ...

Hej Ida.
Hold da helt ferie nogle store sten.
Jeppe synes du ser meget stærk ud: "nej hvor sejt, min kusine Ida er lige så stærk som Pippi, hun kan løfte to kæmpe store sten"
Vi tænker meget på jer.
Kærlig hilsen
Marie, Jeppe, Ralf og Moster

Unknown sagde ...

Hej Ida og familie,

Det er da helt fantastisk at kunne følge med i turen herhjemme fra, hvor kulden og gråvejret begynder at brede sig. Jeg kan jo se, at du på ingen af billederne har husket at tage mine solbriller på. Håber, at du i det mindste har dem med. Hils din mor og far og broder og sig til din far, at han skal huske at gå ind i en lokal Harvey Norman butik og se, hvordan dansk kvalitet og design fra Jamo tager sig ud i bush'en, KH Lasse