søndag den 28. september 2008

Cairns


Jeg har vært ude og snorkle ude på revet. Man skulle have snorkl på og vest på og dykkermaske på. man kunne fodre fiskene. Jeg håbede på at se Nemo og hans venner men dem så jeg ikke men jeg så nogen andrer fisk. Jeg var også på tur i to både. Den første båd vi seglet i var som en undervandsbåd hvor man kunne se lige igemen siderne. Den anden båd havde en glas bund hvor man kunne se ned på koralnerne og fiskene. Det var sjovt synes jeg at være ude og snorkle.
















På vores hotel er der en pool. Der er sand i poolen og lidt sand oppe på land så det ligner en strand. Jeg bader meget i poolen sammen med Christian. Vi går en tur i byen meget tit.
Vi har været på en kæmppe legeplads i byen og der var et soppebassin med springvand.Vi badede i springvandt.

















Jeg er rigtig glad for jeres hilsener.

4 kommentarer:

Emil sagde ...

Hej Ida
hvor ser det bare dejligt ud. Her i Danmark er der for koldt til at bade nu, men det er dejligt solskinsvejr idag. Jeg har lige været ude at løbe. Jeg skal nemlig løbe erimitage løb næste weekend. Anne Thomas og Emil er henne ved Poul. Hild de andre

Kælig hilsen Birgitte

Kusine Lene sagde ...

Hej med jer I dejlige turister.

Endelig fandt jeg jer:-)) Dejligt at kunne følge jeres helt fantastiske rejse. Sikke smukke steder i oplever. Dejligt at se og høre, at I har det godt.
Her i Næstved står alt godt til. Kim været på lejrtur med skolen, var til 70 års fødselsdag i weekenden. På fredag til søndag, skal jeg på en lille tøse weekend med Rikke. Vi skal til Århus. Glæder os til at ose, shoppe og bare nyde det århusianske liv:-))

I må passe godt på hinanden. I er vores tanker.

Knus kusine Lene og Kim.

amalie sagde ...

Kære Ida.
Det lyder spændende hvad i oplever..
Vi kunne næsten ikke kende jer med dykkermaske på.
Jeg har holdt fødselsdag, først MGP fest med dem fra Farum, på dagen var vi med mormor og morfar i Ålborg ZOO. I weekenden var vi i Søhøjlandet med hele fars familie.
Tak for gaven, jeg synes den var flot.
Mathilde vil gerne spørge Christian om krokodillerne var lige som dem i Randers regnskov?
Vi sagner jer.
Hils Christian, og din mor og far.
Kærlig hilsen
amalie

Anonym sagde ...

hej ida.
savner dig meget
hilsen frida