lørdag den 22. november 2008

Sydney

I Sydney boet vi på Hotel 59 hos George. Jeg boede der i 5 dage.

Vi gik fra mogen til aften. Jeg har set Operahuset fra alle sider. Jeg har også set den store bro som min far var oppe at gå på. Mens min far gik på broen var min mor, Christian og jeg i sydneys akvarium. Vi så rigtig mange flote fisk og to rokker der var kæmpe kæmpe store. Jeg tror rokkerne var større end 2 meter. Der var også nogen kæmpe hajer der svømmet omkring os.







Jeg var også på et marked på The Rocks. The Rocks er Sydneys gamle bydel.
Jeg så Dinosaver på det Austarliske museum. Jeg var også på Bondi Beach. Men jeg badet ikke på stranden. Bondi Beach er en kendt strand i Austrailen.

Sydney er så stor at man kan tage vandbusser rundt i Sydney. Det er også fordi Sydney ligger ved havnen. Vi tog også tog og busser rundt i Sydney.


Jeg har også prøvet spise spansk,kinesisk,italiensk og thai mad i Sydney. Det hele smagte godt. Det følest underligt at gå i sommertøj når de spiller jule musik og når de sælger jule ting.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej ida jeg håber at du har det godt det har jeg. maden ser lækker ud. der er mange dyr det ser spændende ud. det er koldt i danmak der er is i danmark og sne.hilsen signe.