mandag den 20. oktober 2008

Movie World






Jeg har været i Movie World som er en slags Disneyland bare med andrer figurer. Der var Shrek og Scooby doo og Snurre Snup og en masse ander figurere. Jeg håbede på at kramme Tweety eller Snurre snup. Men jeg fik kun krammet nogen med lyn på hovedet der var røde og grønne og som jeg ikke kendte. Der var også parade med alle fra Movie World. Og så fik jeg en is af en superhelt med vinger. I Movie World var der også en biograf med Shrek 4D hvor man skulle tage briller på og hvor vi nærmest kom ind i filmen. Stolene hoppede som om man red på en hest og der kom vand ind i hovedet på en og det føltes som om der var ederkopper nede ved fødere.
Det var sjovt at være i Movie World.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej Ida!
Hvor ser det sjovt ud i movie-world og hvor er Christian bare sej der hvor han står med fuglene. Vi er kommet hjem fra efterårsferie. Vi har været i Randers regnskov, Ree-park og i badeland på fyn- det var rigtig sjovt. Vi var henne og se en gammel mølle hvor Nissebanden blev optaget og vi var i poolen mange gange. Nu er vi hjemme igen. Far har taget gulvet op i hele underetagen, så nu bor vi kun ovenpå! Idag har jeg været ude at købe heksekostume fordi jeg skal til Halloween-fest. Nu skal jeg til gymnastik. knus fra Amalie.

Anonym sagde ...

Hej Ida.
Det var en skam at du ikke fik krammet Tweety eller Snurre snup, men det lyder alligevel som om det var sjovt.
Her går det godt - men vådt.
I går holdt Jeppe en fridag. Vi skulle nemlig ud og købe flyverdragt, vinterstøvler, hue og alt det man skal bruge til en rigtig dansk vinter. Vi tog mormor med til Lyngby-centeret og havde en rigtig hyggelig dag.
Kærligst
Moster.

Holger og Karen sagde ...

Kære Ida
Det var rigtig dejligt at snakke med jer her til morgen.Hos os var klokken otte, men hos jer var det vel eftermiddag?
Vi må håbe, at I snart får noget varmere vejr, så I kan få badetøjet på igen.
Det ser sjovt ud i "Movie World"
Jeg kender ikke alle dem I kender,
men jeg kender da Shreck.
Kærlig hilsen
Mormor