torsdag den 9. oktober 2008

Airlie Beach

Jeg har sovet i Airlie Beach i 4 nætter i en cabin.



Jeg har været ude og snorkle fra en båd. Jeg har også sejlet ud til en af de 10 bæste strande i verten. Vandet var helt lyseblåt og sandet var helt hvidt som sne. Jeg så en kæmpe fisk lidt over 1 meter lang. Jeg så også Dorri fra Nemo filmen men jeg så ikke Nemo. Vi sejlede tidligt om morgenen klokken 7.30 om morgenen og kom hjem klokken 5.30 om aftenen. Jeg syndes det var sjovt at snorkle og bade på den flotte strand.



Jeg har også lavet min agen halskæde i en butik. De perler man fant skulle man putte på en mærklig pap ting så man kunne se hvor lang sin halskæde blev.

Jeg har også været i poolen og der var en vandrutsebane som jeg prøvet mindst 40 gange i træk.

5 kommentarer:

Holger og Karen sagde ...

QKære Ida
Dejligt med nogle dejlige billeder og høre om dine oplevelser. Jeg ved ikke hvad en cabin er, men det kan du fortælle senere. Det lyder som en fantastisk strand og en dejlig pool.Er Christian også vild med vandrutchebanen?
Jeg glæder mig til flere oplevelser.
Kærlig hilsen til alle Mormor

Anonym sagde ...

Hallo derude og Hej Ida -
jamen det er nok nærmest den dejligste måde at vågne på herhjemme i lille kolde og mørke Dannevang. Jeg prøver altid lige at klare et par mails fra mit arbejde her om morgenen - men i dag måtte jeg lige besøge din blog. Hvor er det fantastisk !! Jeg kan næsten ikke vente med at være der selv. Bare vent til CC vågner, han vil suge det hele til sig. Eller også vil han bare lige som jeg få en ide om at emigere til Australien. Det kunne være sjovt ? Jeg går ikke ud fra, at der er nogen der arbejder dernede eller har hørt om Hypo nå-nå Safe ... Nåh, jeg fik ikke lavet noget særligt her til morgen, men dette var også meget mere hyggeligt. Hils din far og mor og Christian - og så glæder vi os bare til at høre rigtigt meget mere nyt. Kærlige hilsner
Peter, Anette og CC

amalie sagde ...

kære Ida!
Hvor ser det dejligt ud- gid jeg også var på den strand!
Jeg har lige fået efterårsferie! I den sidste uge havde vi flex-uge og igår var jeg til skolernes motionsløb! I ferien skal vi hygge herhjemme og i danland på fyn med mormor, morfar, birgitte,thomas,emil og anne- det glæder jeg mig til- gid du skulle med!Håber der er en god vandrutchebane!
Jeg skal have en ny lillesøster eller lillebror- så jeg skal være storesøster for 2. gang- det bliver spændende! hils Nemo når du møder ham! knus fra Amalie

Anonym sagde ...

Hej Ida.
Du skriver om den ene spændende oplevelse efter den anden - kan I virkelig blive ved!
Her i Frederikssund går det godt. Jeg nyder at gå hjemme. Det tror jeg også Jeppe og Marie synes er dejligt. Vi kan tage det stille og roligt om morgnen, og så er der også tid til en fridag en gang i mellem.
Jeg har været på loftet og finde baby-tøj frem - det som Jeppe og Christian brugte da de var små. Jeg fik også ordnet det tøj Marie har arvet af dig. Der var en del tøj hun kan passe nu. Marie synes det var sjovt at prøve det hele for "kusine Ida har brugt det da hun var en to-års-pige".
Vi er ved at gøre os klar til at køre til Århus, hvor vi skal besøge nogle venner.
Kan du hilse Christian mange gange fra Jeppe, og sige tak for den seje krokodille som han havde sendt til ham. Den var sjov at samle.
Kærlig hilsen
Moster + familie.

Unknown sagde ...

hej ida var det sjovt at se den store fisk? var det sjovt at sove i en cabin. jeg savner dig meget og glæder mig til vi skal lege igen kærlig hilsen freya