lørdag den 18. oktober 2008

Lammington Nationalparken


Jeg har boet på toppen af et bjerg i Lammington Nationalparken. Der var kun 14 grader der oppe på bjerget og nede ved foden af bjerget var der 25 grader. Vejen op til hotellet var meget stejl. Vi gik flere lange ture i regnskoven på toppen af bjerget. Jeg har været oppe på en hængebro højt oppe i trætoppne.












Man kunne også fodre fugle og så hoppet de op på hovdet eller på armen. Jeg prøvet det ikke men det gjorde Christian. Fuglene var i mange faver i orange og grønne og blå og røde.


4 kommentarer:

Holger og Karen sagde ...

Hej Ida!
Sikke nogle dejlige kager- fik I spist allesammen? Jeg tænkte på om ikke du kunne lide at holde ved fuglene eller om du slet ikke prøvede-Christian er i hvertfald god til at fodre fugle-ser det ud til.
Jeg glæder mig til nye oplevelser.
Jeg følger med på nettet, hvor langt I er nået.Det er spændende at se det hele på satellitkort.
Hav det godt allesammen.
Kærlig hilsen
Mormor

Anonym sagde ...

Hej Ida.

Det var vildt at I kunne gå oppe på den hængebro og det var vildt at man kunne fodre de flotte fugle. Pukkelhvalerne var seje. Sprøjtede de mon vand op på Ida. Jeg vil altså gerne snart til Australien. Du skal hilse vilde fætter Christian fra mig.
Mig og far har lige været nede på fodboldbanen og vi har kastet sten i vandet.
Kærlig hilsen
Jeppe.

Anonym sagde ...

Kære Ida. Fra Marie.

Anonym sagde ...

hej Ida
hvorfor gad du ikke holde fuglene?