søndag den 7. december 2008

Sihanoukville

Jeg har boet i Sihanoukville i 7 dage.
Jeg har været ved en strand som hedder Sokha.Den første gang vi var på stranden var den 1. december. Vandet var lidt koldt i starten men når man er under er det ikke koldt mere.









Vi har set solnedgang to gange nede ved stranden. Solen var helt rød og skyerne var lyserøde og vandet var helt lilla. Jeg sad næsten med føderne nede i vandet. Mens vi så solnedgang sad vi og spiste på stranden. Jeg fik frisk fanget fisk der var grillet.
En dag fik jeg og Christian lov til at besteme hvor vi skulle være om dagen. Vi bestemte at vi skulle være ved hotellets pool hele dagen.

3 kommentarer:

Emil sagde ...

Hej Ida

Kommer du snart hjem. Du har altså været væk rigtigt længe. Vi glæder mig til at du kommer hjem. Vi sidder og venter på der kommer julekalender i fjernsynet. Kærlig hilsen fra os du ved!!!

Anonym sagde ...

Kære Ida.
Så er der ikke længe til at I vender næsen hjem mod Danmark. Jeg tror at I skal flyve om 6 timer - og du kan tro at vi glæder os til at se jer.
Det har været utroligt spændende, at følge dig og din familie på jeres fantastiske rejse, og jeg vil endnu engang fortælle dig, hvor dygtig du har været til at skrive så flot en rejsebeskrivelse.
Nu glæder vi os til at se en hel masse billeder og høre meget meget mere om jeres rejse.
Mange knus fra
Moster + familie

Holger og Karen sagde ...

Kære Ida
Jeg vil også fortælle dig ,at vi glæder os rigtig meget til at se jer i morgen. Morfar og jeg har lært en hel masse af at læse din blog,så nu glæder vi os bare til at høre jer fortælle endnu mere.
Kærlig hilsen
Mormor